Dag 11 11-07 - Reisverslag uit Hannover, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu Dag 11 11-07 - Reisverslag uit Hannover, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu

Dag 11 11-07

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

11 Juli 2014 | Duitsland, Hannover

Vandaag waren we voor vertrek nog even op het station in Bremen gaan staan. Hier hebben we van ons ontbijtje genoten en nog wat mooie foto’s gemaakt. Waaronder een van een BR140 Werbe.
Na we tegen 12uur onze lunch hadden gehaald, waren we in de ic gestapt richting Hannover. Hier hebben we na aankomst ook weer onze tassen gedropt bij het hotel, gingen we weer terug naar het station. Hier hebben we een uurtje gestaan, waren we naar een dorpje in de buurt gegaan, omdat Joshu hier een restaurantje wist waar je een 2-persoons schnitzel kon krijgen, die ook goed smaakte. Na hier nog even wat gedronken te hebben, waren we weer teruggekeerd naar het hotel.

• 12 Juli 2014 - 10:31

Mariëtte:

Jeroen,

Wat heb je veel treinen gezien!
    Echt een vakantie voor jou.