Dag 10 10-7 - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu Dag 10 10-7 - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu

Dag 10 10-7

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

10 Juli 2014 | Duitsland, Bremen

Onze dag begon vandaag op het station van Idelstad, waar na aankomst al gelijk een Hercules voorbij kwam. We hadden besloten om nog even naar station Harburg te gaan. Dit omdat dit gistermiddag goed bevallen was. Na hier een paar uur gestaan te hebben, met een hele hoop mooie foto’s tot gevolg, waren we op de trein gestapt naar Bremen. Na het droppen van onze tassen, waren we weer terug gegaan naar het station. Hier kwam gelukkig met enige regelmaat wat cargo’s voorbij. Na bij een restaurantje bij het hbf, waren we weer teruggekeerd naar het perron. Na enige tijd begon het wat te donker te worden om foto’s te maken. We zijn onderweg nog even op een terrasje gaan zitten, en toen weer terug naar het hotel.