Dag 9 09-07 - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu Dag 9 09-07 - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu

Dag 9 09-07

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

09 Juli 2014 | Duitsland, Hamburg

Vandaag hadden we weer ouderwets een broodje bij de bakker op het hbf gehaald. Na dit lekker op het perron verorberd te hebben, zijn we op de s-bahn richting Miniatur Wunderland gestapt.
Toen we halverwege het stukje zwitserland waren, werd er omgeroepen dat er voor de rondleiding van 10 minuten later, nog plaatsen vrij waren. Hier hebben we ons voor ingeschreven en waren we naar het verzamelpunt gegaan. Deze was om 12.00 afgelopen. Na lekker geluncht te hebben, zijn we weer verder gegaan waar we gebleven waren. Tegen 6uur waren we klaar met ons rondje.
We besloten om maar richting ons restarantje van gisteravond te gaan. Na hier nog een keer van een heerlijke schnitzel genoten te hebben, zijn we naar het station Harburg gegaan. Hier kwam dusdanig veel interessant materieel voorbij, dat we niet eens genoeg tijd hadden om ons kladblok te pakken om de nummers op te schrijven.