Dag 8 08-07 - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu Dag 8 08-07 - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu

Dag 8 08-07

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

08 Juli 2014 | Duitsland, Hamburg

Vandaag begon onze reis van Berlin naar Hamburg waar we morgen ook nog de hele dag zullen zijn.
Toen we op het station Südkreuz stonden te wachten onze ICE, kwam er op het spoor ernaast de 146 522-8 van de Nord-ostseebahn met een Euro City. Om ons hotel te vinden moesten we even zoeken, en daarom waren we ook een keertje verkeerd gelopen, dit mede omdat de muts bij de tourist information ons het verkeerde advies gaf over het dichtstbijzijnde s-bahn station. Deze lag slechts 5km verder weg.
Hierna waren we nog even teruggegaan om wat foto’s te schieten en in de buurt wat te gaan eten.
Uit eigen ervaring wist dat er aan het water een lekker restaurantje zat. Hier hebben we genoten van een goed stuk schnitzel en zijn we weer terug gegaan naar het hbf. Toen het hier te donker werd om te fotograferen, zijn we met de s-bahn teruggegaan naar het dichtstbijzijnde station (dit keer wel de goede).

• 09 Juli 2014 - 00:51

Gerard En Hilde:

Ha die reizigers,

Volgens de berichtjes hebben jullie, jullie vakantiiedoel wel bereikt en heeeeeel veeeeel
    Verschillende treinen en bahnhofen gezien, prachtig toch.
    Wij wensen jullie nog mooie dagen toe met nog meer treinen.
    Groetjes ven ons tweetjes uit Groesbeek