dag 3 03-07 - Reisverslag uit Nürnberg Schweinau, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu dag 3 03-07 - Reisverslag uit Nürnberg Schweinau, Duitsland van Jeroen Franssen - WaarBenJij.nu

dag 3 03-07

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

03 Juli 2014 | Duitsland, Nürnberg Schweinau

Vanmorgen zijn we na het inpakken van de spullen, weer naar de bakker op de hoek geweest voor ons ontbijt. Hierna zijn we vertrokken richting het hbf.
We zijn met de regional express vertrokken naar Passau. Onderweg hebben we een aantal taurus werbe, br218 en br189 ERS tegengekomen. In passau zijn we op het perron gaan zitten en hebben we o.a. het volgende gezien: OBB 1142, BR223 ‘Hercules’, SBB Re482, OBB 1144, BR185 werbe en taurus werbe. Hierna waren we weer opweg gegaan richting Nürnberg, onderweg kwamen we het volgende tegen: Ludmilla, BR294, taurus werbe, SBB Re421, BR183 Alex en BR363 BTE.
Nadat we onze bagage hadden gedropt in hotel, hadden we bij gebrek aan beter, een pizza meegenomen op het perron. Hier hebben we nog een aantal werbe loc’s gezien, waaronder de br120 ‘Marklin’ die we een aantal dagen geleden ook gezien hebben.